Αναζήτηση
Ελληνικά

Πρόγραμμα Διαχειρ.Κλήσεων (PBX TAPIER)

Κατασκευαστής: NorthCom Technologies
Συνδέστε το τηλεφωνικό σας κέντρο με την Softone. Οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζει TAPI είναι εφικτή η διασύνδεση του

Βρείτε τις οδηγίες εδώ

Παρουσίαση προγράμματος εδώ (YouTube)

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: NC-SW-002
248,00€
i h

Εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου μαζί με το CRM της Softone.

 

Αναβαθμίστε την επιχειρηματική σας επικοινωνία με το κορυφαίο plugin της NorthCom Technologies που διασυνδέει το τηλεφωνικό κέντρο σας με το Soft1 CRM. Το plugin αυτό είναι σχεδιασμένο για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας σας και να ενισχύσει την παραγωγικότητα της ομάδας σας, παρέχοντας παράλληλα εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες σας.

Βασικές Λειτουργικότητες

Αυτόματη Αναγνώριση Κλήσεων

  • Αναγνωρίστε αυτόματα τους καλούντες μέσω του Soft1 CRM.
  • Δείτε άμεσα τα στοιχεία του πελάτη στην οθόνη σας κατά την εισερχόμενη - εξερχόμενη κλήση .

Καταγραφή και Καταχώρηση Κλήσεων

  • Καταγράψτε αυτόματα όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις στο Soft1 CRM.
  • Περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως αριθμό τηλεφώνου, ημερομηνία, ώρα, διάρκεια και σημειώσεις κλήσης.

Ιστορικό Κλήσεων

  • Αποκτήστε άμεση πρόσβαση στο ιστορικό κλήσεων κάθε πελάτη.
  • Παρακολουθήστε την επικοινωνία και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Προγραμματισμός Επανάκλησης

  • Προγραμματίστε επανακλήσεις και ορίστε υπενθυμίσεις για μελλοντικές κλήσεις.
  • Διασφαλίστε την τακτική και έγκαιρη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Ενσωμάτωση με Σενάρια Πωλήσεων

  • Ακολουθήστε προκαθορισμένα σενάρια πωλήσεων και υποστήριξης πελατών.
  • Τυποποιήστε και βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες πωλήσεων και υποστήριξης.

Γιατί είναι Σημαντική η Διασύνδεση

Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Παρέχετε γρήγορη και στοχευμένη υποστήριξη με άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες πελατών.

Αυξημένη Παραγωγικότητα

  • Μειώστε το χρόνο χειροκίνητης καταχώρησης δεδομένων και επιτρέψτε στην ομάδα σας να επικεντρωθεί σε σημαντικές εργασίες.

Ολοκληρωμένο Ιστορικό Επικοινωνίας

  • Διατηρήστε πλήρες ιστορικό επικοινωνίας για καλύτερη κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών σας.

Βελτιστοποίηση Διαδικασιών Πωλήσεων

  • Διασφαλίστε ότι οι υπάλληλοι ακολουθούν αποτελεσματικές διαδικασίες, αυξάνοντας την επιτυχία των πωλήσεων.

Επιλέξτε το plugin της NorthCom Technologies και ανακαλύψτε πώς η διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με το Soft1 CRM μπορεί να μεταμορφώσει την επικοινωνία και την υποστήριξη της επιχείρησής σας.

Αναβαθμίστε τη λειτουργικότητα του Soft1 CRM και απολαύστε τα πλεονεκτήματα της άμεσης και αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους πελάτες σας!

 

Μπορείτε να δείτε την τεκμηρίωση του προϊόντος πατώντας εδώ.

 

Χαρακτηρίστηκα του Plugin.

  • Auto popup window κατά την εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση.
  • Καταγραφή ιστορικού κλήσεων ανά εσωτερικό.
  • Αναγνώριση κλήσεων από 
    • Πελάτες
    • Προμηθευτές
    • Χρεώστες
    • Πιστωτές
    • Επαφές
  • Άμεση καταχώριση αριθμού στην αντίστοιχη οντότητα της Softone, πελάτες , προμηθευτές κτλ
  • Άμεση καταχώριση επαφής και συσχέτισης με τους συναλλασσόμενους.
  • Άμεση καταχώριση ενέργειας CRM στην σειρά της αρεσκείας σας.
  • Αυτόματη καταγραφή των κλήσεων στην σειρά των κλήσεων του CRM
  • Άμεση ανάθεση σε χρήστη με δυνατότητα υπενθύμισης.
  • Άμεση καταχώρηση παραγγελίας
  • Άμεση καταχώρηση προσφοράς ( με ή χωρίς πρόχειρο συναλλασσόμενο ) σε περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε πρόσφορα σε επαφή και όχι σε πελάτη.
  • Άμεση προβολή οικονομικής καρτέλας πελάτη.
  • Άμεση προβολή σταθερών στοιχείων συναλλασσόμενου.
  • Άμεση προβολή εκκρεμών παραγγελιών.

Για την διασύνδεση του επαιτείτε μόνο TAPIDrivers, για τα τηλεφωνικά κέντρα τύπου Asterisk υπάρχει ειδικό πρόγραμμα με πολύ χαμηλό κόστος που κάνει αυτή την δουλειά (Xtelsio).

Όταν η εφαρμογή ανοίξει για πρώτη φορά θα ζητήσει να της ορίσετε σε ποιο εσωτερικό ανήκει ο υπολογιστής που βρίσκεστε.

** Για κάθε υπολογιστή ορίζουμε και ένα εσωτερικό.

 

 

Το επόμενο βήμα είναι ο ορισμός των γενικών παραμέτρων που ισχύουνε γενικά σε όλη την εφαρμογή και όχι ανά υπολογιστή.

 

Window pop up στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης κατά την εισερχόμενη κλήση ή κατά την εξερχόμενη κλήση.

 

Κάνοντας διπλό κλικ στο όνομα της επαφής ανοίγει το παράθυρο των λεπτομερειών της κλήσης όπου ο χρήστης μπορεί να χαρακτηρίσει , αναθέσει , δημιουργήσει ενέργεια στο CRM, καθώς αν είναι άγνωστος ο αριθμός θα μπορέσει να τον καταχωρίσει άμεσα στον συναλλασσόμενο ή σε μία επαφή.

 

 

Παράδειγμα ανάθεσης της κλήσης σε χρήστη για να καλέσει πίσω στο τηλέφωνο

Και το μήνυμα του χρήστη στον υπολογιστή του λίγα δευτερόλεπτα μετά ….

 

Call Log

 

 

Αυτές είναι μερικές από τις δυνατότητες του προγράμματος ….

Το πρόγραμμα διατίθεται και σε δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών ζητήστε από τον συνεργάτη σας να έρθει σε επαφή με μας για να σας το κάνουμε επιδείξει.

 

Ειδικές τιμές για συνεργάτες Softone.

 

 

Ετικέτες προϊόντος