Ελληνικά
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Αναζήτηση

AnyDesk Integrator

Κατασκευαστής: NorthCom Technologies
Κωδικός προϊόντος(SKU): 955
Τηλεφωνήστε για τιμή
Το απόλυτο εργαλείο για κάθε εταιρία που παρέχει απομακρυσμένες υπηρεσίες μέσω του AnyDesk & της Softone
+ -

Το AnyDesk integrator υλοποιήθηκε με σκοπό την σωστή παρακολούθηση των απομακρυσμένων συνεδριών που παρέχουμε στους πελάτες μας .

Κατασκευάσαμε ένα Outprocess πρόγραμμα με συνδυασμό Custom S1 Objects και καταφέραμε χωρίς καμία "ανθρώπινη" παρακολούθηση να καταγράφουμε όλες οι συνεδρίες των μηχανογράφων μας - Τεχνικών μας μέσα στην softone.

Απαιτείται το AnyDesk εγκατεστημένο στον πελάτη και σε εμάς με μία Professional license.(πολύ χαμηλής αξίας σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά προγράμματα).

Ο τεχνικός - μηχανογράφος μέσα από την προβολή των πελατών με ένα κλικ συνδέεται σε οποιοδήποτε PC του πελάτη και μόλις τελειώσει γράφει online τα σχόλια της συνεδρίας , το outProcess αναλαμβάνει να ενημερώσει την SoftOne για την διάρκεια και τον σκοπό της συνεδρίας.

Παρέχει συμβόλαια , χρονοχρεώσεις , πλήρη έλεγχο του χρόνου των τεχνικών , ενημερώνει τον πελάτη με mail για την κάθε συνεδρία και για τον συνολικό χρόνο που κατανάλωσε και πάρα πολλά άλλα..

 

Περιγραφή χρήσης ...

 

Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής ένα νέο μενού θα προστεθεί.

Στην προβολή του πελάτη καταχωρούμε όλα τα AnyDesk Ids που ανήκουνε στον πελάτη με μία περιγραφή που θα χαρακτηρίζει το τερματικό του. π.χ Server , Τιμολόγηση κ.α

Δίπλα από το ID υπάρχουμε τρεις τελείες όπου λειτουργούνε σαν button δημιουργίας συνεδρίας με το τερματικό του πελάτη.

 

όταν τελειώσει η συνεδρία με τον πελάτη το anydesk θα ρωτήσει τον χρήστη να περιγράψει τις υπηρεσίες που πρόσφερε , στην περιγραφή αυτή ο τεχνικός μπορεί να χρησιμοποιήσει ειδικά tags που μπορεί να χαρακτηρίζει ποιο ιδικά τις υπηρεσίες.

 

1) Όταν η περιγραφή ξεκινά με νούμερα π.x. [1, εγκατάσταση antivirus ] σημαίνει ότι ο τεχνικός με id=1 έκανε την εργασία αυτή , αν η περιγραφή δεν ξεκινά με νούμερο o integrator θα ψάξει να βρει το id του τεχνικού από τον πίνακα των σημείων υποστήριξης ή με το id του AnyDesk από το Computer που συνδέθηκε.

2) ~ Σημαίνει ότι η συνεδρία θα κρατηθεί προς επανεξέταση από τον διαχειριστή ή ότι η συνεδρία θα είναι ένα μέρος από κάποιες άλλες μελλοντικές. π.χ. έπρεπε να αποσυνδεθούμε και να ξανασυνδεθούμε αργότερα μετά ίσως από ένα restart.

 

3) # Σημαίνει ότι για την συγκεκριμένη συνεδρία δεν θα χρεωθεί στον πελάτη.

 

4) {χχ} όπου χχ ο χρόνος που θα χρεώσουμε σε λεπτά.

 

5) Αν δεν υπάρχει περιγραφή η συνεδρία μένει στις προς επανεξέταση.

 

 

Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί να υποστηρίζει διάφορα μοντέλα χρέωσης , ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει πρότυπα "Συμβόλαια" και να τα συνδέει με τον πελάτη.

 

Τα δύο βασικά μοντέλα είναι

 

1) με αρνητική χρέωση , δηλαδή ο πελάτης προαγοράζει χρόνο και με τις συνεδρίες μας του αφαιρούμε τον χρόνο αυτό.

 

2) με θετική χρέωση , δηλαδή ο πελάτης δεν προαγοράζει κάποιο χρόνο , απλά σε κάθε συνεδρία του προσθέτουμε τον χρόνο που τον υποστηρίξαμε και στο τέλος κάποιου χρονικού διαστήματος πιάνουμε όλες τις συνεδρίες και τον χρεώνουμε στο σύνολο.(συνήθως το ονομάζουμε αορίστου χρόνου)


 

 

Στην παραπάνω εικόνα δίνουμε τις απαραίτητες παραμέτρους στο μοντέλο χρέωσης [αορίστου χρόνου] .

 

Συγκεκριμένα για τα πρώτα 30 δεύτερα ο πελάτης δεν θα χρεωθεί τίποτα και μέχρι να φτάσει τα πρώτα 10 λεπτά θα του αφαιρέσουμε ή προσθέσουμε 10 λεπτά (ανάλογα ποιο μοντέλο θα επιλέξουμε αργότερα), στο κατώφλι του 11 λεπτού θα του αφαιρεθούνε ή προσθέσουμε αλλά 10 λεπτά και μετά τα 20 λεπτά θα του αφαιρούνται ή προθέτονται με βήμα 10 λεπτών

 

Δηλ.

 00:00 - 00:30 = Χωρίς χρέωση

 00:31 - 09:59 = 10 λεπτά

 11:00 - 19:59 = 20 λεπτά

 20:00 - 29:59 = 30 λεπτά κ.ο.κ

 

Παρακάτω βλέπουμε το template από το email που θα φτάσει στον πελάτη με το πέρας της συνεδρίας

 * Για την αποφυγή πολλαπλών αποστολών email έχουμε timer που ορίζουμε (π.χ. κάθε ώρα ) , θα προσπαθεί να στείλει τα μηνύματα μαζικά , έτσι αν σε έναν πελάτη συνδεθούμε πάνω από μία φορά μέσα στο διάστημα αυτό , θα του στείλουμε ένα email με όλες του τις συνεδρίες.

 

Το template είναι άκρως παραμετρικό , με την δυνατότητα να ενημερώνουμε τον πελάτη (me tokens %xxxx% ) για τον χρόνο που κατανάλωσε , τις συνολικές συνεδρίες , συνολικό χρόνο , πόσο χρεώθηκε για την συγκεκριμένη συνεδρία και στην περίπτωση που του τελειώσει ο χρόνος να τον ενημερώνουμε για να επιλέξει καινούριο συμβόλαιο κ.α.

 

 

Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε πως συνδέουμε το συμβόλαιο με τον πελάτη.

Ορίζουμε την χρονική διάρκεια , τίς ώρες προαγοράς (αν αφορά μοντέλο προαγοράς) , επίσης μπορούμε να ορίσουμε και συνεργάτη υπεργολάβο για να ενημερώνετε και αυτός με τις συνεδρίες που θα παρέχουμε τον πελάτη του.

Θετική χρέωση συνεδριών αν ΝΑΙ Συμβόλαιο αορίστου χρόνου.

Θετική χρέωση συνεδριών αν ΟΧΙ Συμβόλαιο με προαγορά.

Παρακάτω βλέπουμε την λίστα με τις συνεδρίες που ενημερώνονται αυτόματα από τον integrator.

 

και αναλυτικά την κάθε μία.

παρακάτω βλέπουμε την αναλυτική περιγραφή της συνεδρίας ,

  • Ποιος τεχνικός συνδέθηκε
  • Σε ποιόν πελάτη και σε ποιο τερματικό
  • Έναρξη
  • Λήξη
  • Διάρκεια
  • Με ποιο συμβόλαιο θα υπολογίσει την χρέωση
  • την ποσότητα της χρέωσης
  • το παραστατικό με το οποίο χρεώσαμε την συνεδρία
  • τα σχόλια του τεχνικού
  • Λίστα με όλες τις συνεδρίες που μπορεί να λαμβάνουνε μέρος π.χ. μία σειρά από συνεδρίες που πρέπει να χρεωθούνε σαν μία.

  • Χωρίς χρέωση = η συνεδρία έκλεισε με # στα σχόλια
  • Έχουνε γίνει αλλαγές = κάναμε αλλαγές στην συνεδρία και αν είναι προς επανεξέταση την επόμενη φορά που ο integrator κάνει έλεγχο θα στην κάνει επαναξιολόγηση. π.χ. θα την χρέωση και θα την στείλει email
  • Ενεργή συνεδρία = η συνεδρία είναι σε εξέλιξη δεν επιτρέπονται οι αλλαγές

 

 

Με την παρακάτω εργασία δημιουργούμε αυτόματα τα παραστατικά για τα συμβόλαια αορίστου χρόνου

 

 

Μερικές εικόνες απο το outProcess

 

 

Γράψτε τη δική σου αξιολόγηση Close Review Form
  • Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια
  • Κακή
  • Άριστη
Περιγραφή

Το AnyDesk integrator υλοποιήθηκε με σκοπό την σωστή παρακολούθηση των απομακρυσμένων συνεδριών που παρέχουμε στους πελάτες μας .

Κατασκευάσαμε ένα Outprocess πρόγραμμα με συνδυασμό Custom S1 Objects και καταφέραμε χωρίς καμία "ανθρώπινη" παρακολούθηση να καταγράφουμε όλες οι συνεδρίες των μηχανογράφων μας - Τεχνικών μας μέσα στην softone.

Απαιτείται το AnyDesk εγκατεστημένο στον πελάτη και σε εμάς με μία Professional license.(πολύ χαμηλής αξίας σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά προγράμματα).

Ο τεχνικός - μηχανογράφος μέσα από την προβολή των πελατών με ένα κλικ συνδέεται σε οποιοδήποτε PC του πελάτη και μόλις τελειώσει γράφει online τα σχόλια της συνεδρίας , το outProcess αναλαμβάνει να ενημερώσει την SoftOne για την διάρκεια και τον σκοπό της συνεδρίας.

Παρέχει συμβόλαια , χρονοχρεώσεις , πλήρη έλεγχο του χρόνου των τεχνικών , ενημερώνει τον πελάτη με mail για την κάθε συνεδρία και για τον συνολικό χρόνο που κατανάλωσε και πάρα πολλά άλλα..

 

Περιγραφή χρήσης ...

 

Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής ένα νέο μενού θα προστεθεί.

Στην προβολή του πελάτη καταχωρούμε όλα τα AnyDesk Ids που ανήκουνε στον πελάτη με μία περιγραφή που θα χαρακτηρίζει το τερματικό του. π.χ Server , Τιμολόγηση κ.α

Δίπλα από το ID υπάρχουμε τρεις τελείες όπου λειτουργούνε σαν button δημιουργίας συνεδρίας με το τερματικό του πελάτη.

 

όταν τελειώσει η συνεδρία με τον πελάτη το anydesk θα ρωτήσει τον χρήστη να περιγράψει τις υπηρεσίες που πρόσφερε , στην περιγραφή αυτή ο τεχνικός μπορεί να χρησιμοποιήσει ειδικά tags που μπορεί να χαρακτηρίζει ποιο ιδικά τις υπηρεσίες.

 

1) Όταν η περιγραφή ξεκινά με νούμερα π.x. [1, εγκατάσταση antivirus ] σημαίνει ότι ο τεχνικός με id=1 έκανε την εργασία αυτή , αν η περιγραφή δεν ξεκινά με νούμερο o integrator θα ψάξει να βρει το id του τεχνικού από τον πίνακα των σημείων υποστήριξης ή με το id του AnyDesk από το Computer που συνδέθηκε.

2) ~ Σημαίνει ότι η συνεδρία θα κρατηθεί προς επανεξέταση από τον διαχειριστή ή ότι η συνεδρία θα είναι ένα μέρος από κάποιες άλλες μελλοντικές. π.χ. έπρεπε να αποσυνδεθούμε και να ξανασυνδεθούμε αργότερα μετά ίσως από ένα restart.

 

3) # Σημαίνει ότι για την συγκεκριμένη συνεδρία δεν θα χρεωθεί στον πελάτη.

 

4) {χχ} όπου χχ ο χρόνος που θα χρεώσουμε σε λεπτά.

 

5) Αν δεν υπάρχει περιγραφή η συνεδρία μένει στις προς επανεξέταση.

 

 

Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί να υποστηρίζει διάφορα μοντέλα χρέωσης , ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει πρότυπα "Συμβόλαια" και να τα συνδέει με τον πελάτη.

 

Τα δύο βασικά μοντέλα είναι

 

1) με αρνητική χρέωση , δηλαδή ο πελάτης προαγοράζει χρόνο και με τις συνεδρίες μας του αφαιρούμε τον χρόνο αυτό.

 

2) με θετική χρέωση , δηλαδή ο πελάτης δεν προαγοράζει κάποιο χρόνο , απλά σε κάθε συνεδρία του προσθέτουμε τον χρόνο που τον υποστηρίξαμε και στο τέλος κάποιου χρονικού διαστήματος πιάνουμε όλες τις συνεδρίες και τον χρεώνουμε στο σύνολο.(συνήθως το ονομάζουμε αορίστου χρόνου)


 

 

Στην παραπάνω εικόνα δίνουμε τις απαραίτητες παραμέτρους στο μοντέλο χρέωσης [αορίστου χρόνου] .

 

Συγκεκριμένα για τα πρώτα 30 δεύτερα ο πελάτης δεν θα χρεωθεί τίποτα και μέχρι να φτάσει τα πρώτα 10 λεπτά θα του αφαιρέσουμε ή προσθέσουμε 10 λεπτά (ανάλογα ποιο μοντέλο θα επιλέξουμε αργότερα), στο κατώφλι του 11 λεπτού θα του αφαιρεθούνε ή προσθέσουμε αλλά 10 λεπτά και μετά τα 20 λεπτά θα του αφαιρούνται ή προθέτονται με βήμα 10 λεπτών

 

Δηλ.

 00:00 - 00:30 = Χωρίς χρέωση

 00:31 - 09:59 = 10 λεπτά

 11:00 - 19:59 = 20 λεπτά

 20:00 - 29:59 = 30 λεπτά κ.ο.κ

 

Παρακάτω βλέπουμε το template από το email που θα φτάσει στον πελάτη με το πέρας της συνεδρίας

 * Για την αποφυγή πολλαπλών αποστολών email έχουμε timer που ορίζουμε (π.χ. κάθε ώρα ) , θα προσπαθεί να στείλει τα μηνύματα μαζικά , έτσι αν σε έναν πελάτη συνδεθούμε πάνω από μία φορά μέσα στο διάστημα αυτό , θα του στείλουμε ένα email με όλες του τις συνεδρίες.

 

Το template είναι άκρως παραμετρικό , με την δυνατότητα να ενημερώνουμε τον πελάτη (me tokens %xxxx% ) για τον χρόνο που κατανάλωσε , τις συνολικές συνεδρίες , συνολικό χρόνο , πόσο χρεώθηκε για την συγκεκριμένη συνεδρία και στην περίπτωση που του τελειώσει ο χρόνος να τον ενημερώνουμε για να επιλέξει καινούριο συμβόλαιο κ.α.

 

 

Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε πως συνδέουμε το συμβόλαιο με τον πελάτη.

Ορίζουμε την χρονική διάρκεια , τίς ώρες προαγοράς (αν αφορά μοντέλο προαγοράς) , επίσης μπορούμε να ορίσουμε και συνεργάτη υπεργολάβο για να ενημερώνετε και αυτός με τις συνεδρίες που θα παρέχουμε τον πελάτη του.

Θετική χρέωση συνεδριών αν ΝΑΙ Συμβόλαιο αορίστου χρόνου.

Θετική χρέωση συνεδριών αν ΟΧΙ Συμβόλαιο με προαγορά.

Παρακάτω βλέπουμε την λίστα με τις συνεδρίες που ενημερώνονται αυτόματα από τον integrator.

 

και αναλυτικά την κάθε μία.

παρακάτω βλέπουμε την αναλυτική περιγραφή της συνεδρίας ,

  • Ποιος τεχνικός συνδέθηκε
  • Σε ποιόν πελάτη και σε ποιο τερματικό
  • Έναρξη
  • Λήξη
  • Διάρκεια
  • Με ποιο συμβόλαιο θα υπολογίσει την χρέωση
  • την ποσότητα της χρέωσης
  • το παραστατικό με το οποίο χρεώσαμε την συνεδρία
  • τα σχόλια του τεχνικού
  • Λίστα με όλες τις συνεδρίες που μπορεί να λαμβάνουνε μέρος π.χ. μία σειρά από συνεδρίες που πρέπει να χρεωθούνε σαν μία.

  • Χωρίς χρέωση = η συνεδρία έκλεισε με # στα σχόλια
  • Έχουνε γίνει αλλαγές = κάναμε αλλαγές στην συνεδρία και αν είναι προς επανεξέταση την επόμενη φορά που ο integrator κάνει έλεγχο θα στην κάνει επαναξιολόγηση. π.χ. θα την χρέωση και θα την στείλει email
  • Ενεργή συνεδρία = η συνεδρία είναι σε εξέλιξη δεν επιτρέπονται οι αλλαγές

 

 

Με την παρακάτω εργασία δημιουργούμε αυτόματα τα παραστατικά για τα συμβόλαια αορίστου χρόνου

 

 

Μερικές εικόνες απο το outProcess

 

 

Ετικέτες προϊόντος