Documentation
Back to website >

Καμπάνιες - Dialer

Το PBX Tapier Plugin περιέχει τη δυνατότητα ενός τυπικού Dialer.

Η λειτουργία Dialer, ή αλλιώς Campaign Dialer, μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούμε λίστες μέσα από την ενότητα του Soft1 CRM και να τις καλούμε αυτόματα μέσω Agents.

Οι Agents είναι χρήστες του προγράμματος, χωρισμένοι σε ομάδες. Όταν δημιουργούμε μια καμπάνια, π.χ. προώθηση ενός νέου προϊόντος, θα δημιουργήσουμε μία λίστα με τα τηλέφωνα που θέλουμε να καλέσουμε και θα ορίσουμε ποια ομάδα χρηστών θα τις καλέσει. Οι λίστες με τα τηλέφωνα μπορούν να δημιουργηθούν με οποιονδήποτε τρόπο μάς παρέχει το Soft1, μέσω των διαθέσιμων μηχανισμών του, όπως Excel import κ.ά.

Για τη δημιουργία νέων λιστών, αναπτύχθηκε μια εργασία μέσα από την ενότητα των πελατών, όπου μπορούμε εύκολα να επιλέξουμε από ποιους πελάτες θα δημιουργείται αυτόματα η λίστα.

Παράδειγμα λειτουργίας σύμφωνα με την παραμετροποίηση της φωτογραφίας

Στην παράμετρο [Σειρά Κλήσεων Καμπάνιας] ορίζουμε τη σειρά με την οποία θα δημιουργούνται οι λίστες, ενώ στην επόμενη παράμετρο [Στο Object] ορίζουμε σε ποιο κύκλωμα του CRM θα αποθηκεύονται.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει όταν οι Agents συνδεθούν, κάνοντας Log in πατώντας δεξί κλικ στο εικονίδιο του PBX Tapier. Ο Dialer θα αναζητήσει αν υπάρχουν εγγραφές προς έναρξη στη σειρά 2001, στο object των κλήσεων [SOCALL]. Επιπλέον, στο πεδίο varchar05 θα πρέπει να περιέχεται η ομάδα στην οποία ανήκει ο χρήστης , το οποίο το ορίζουμε απο την παράμετρο [Πεδίο ομάδας χρηστών].

Όταν πρόκειται να γίνει η πρώτη κλήση, η συσκευή του Agent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό που υπάρχει στο varchar02 και θα προβάλλει αυτόματα την αντίστοιχη εγγραφή του CRM μπροστά του, αλλάζοντας την κατάσταση από [Προς έναρξη] σε [Σε εξέλιξη].

Η προβολή γίνεται εκτελώντας την εσωτερική εντολή της Soft1 για άνοιγμα Soft1 Object, με τις παραμέτρους που έχουμε στο πεδίο [Με extra cmd]. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να προβάλλουμε την εγγραφή είτε σε Modal είτε σε Modeless.

Προσοχή: Η παράμετρος Form=Dialer παίζει σημαντικό ρόλο. Όταν μια κλήση ολοκληρωθεί και η κατάστασή της αλλάξει σε "Ολοκληρωμένη", το παράθυρο θα κλείσει αυτόματα και θα μας οδηγήσει στην επόμενη κλήση, αρκεί η προβολή της να είναι με το όνομα Dialer.

Κάθε Agent θα προσπαθεί να δεσμεύσει μία-μία τις εγγραφές από τη λίστα, μέχρι να μην υπάρχει καμία διαθέσιμη.

Για να μπορέσουμε να οργανώσουμε τις καμπάνιες μας, μπορούμε να τις παρακολουθούμε μέσω δύο διαφορετικών κυκλωμάτων:

  1. Μέσα από τα Έργα
  2. Μέσα από μια Σειρά Κλήσεων του CRM

Αν επιλέξουμε τα Έργα, απλά δημιουργούμε τις καμπάνιες μας εκεί και, κατά τη δημιουργία των λιστών, τις συνδέουμε με τα αντίστοιχα έργα.

Στην περίπτωση που επιλέξουμε μια Σειρά Κλήσεων του CRM, όπως στο παράδειγμά μας, δημιουργούμε τις καμπάνιες μας ως εγγραφές στη Σειρά 101 των κλήσεων και ορίζουμε σε ποιο πεδίο θα γίνεται η σύνδεση μέσα στις λίστες. Αυτή η ρύθμιση καθορίζεται από την παράμετρο [Αριθμητικό πεδίο συσχέτισης].

 

Μηχανισμός δημιουργίας λίστας από το κύκλωμα των πελατών

Μπορούμε να σχεδιάσουμε ένα ευρετήριο στο κύκλωμα των πελατών με τα κατάλληλα φίλτρα, ώστε να δημιουργήσουμε αυτόματα τις λίστες, χωρίς τη χρήση χειροκίνητης διαδικασίας ή εισαγωγής λίστας από το Excel.

Αφού επιλέξουμε τους πελάτες που θέλουμε, κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε [ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ]. Στη συνέχεια, θα εμφανιστεί ο παρακάτω οδηγός.

Μπορούμε να δημιουργήσουμε νέα καμπάνια ή να εισαγάγουμε τους πελάτες σε μία ήδη υπάρχουσα.

Στην παράμετρο [Χρήστες], ορίζουμε ποια ομάδα χρηστών θα αναλάβει τις κλήσεις.

Για κάθε 1.000 εγγραφές, ο χρόνος δημιουργίας είναι περίπου 3,5 λεπτά.

 

Όλα αυτά, για να λειτουργήσουν, θα χρειαστούν τα παρακάτω αρχεία. Προσοχή: Θα πραγματοποιηθεί συγχρονισμός της βάσης.

Soft1SDK