Αναζήτηση
Ελληνικά
Back to all

Επιλογή τηλεφωνικού κέντρου

Ο σκοπός αυτής της δημοσίευσης , είναι με λίγα λόγια να βοηθήσω τον υποψήφιο αγοραστή τηλεφωνικού κέντρου ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή για αυτόν , καθώς θα γράφω ένα αληθινό σενάριο τι θα πρέπει να σκεφτεί .

Τα πρώτα ερωτήματα που θα πρέπει να αναρωτηθούμε είναι:

Πόσα εσωτερικά τηλέφωνα θέλω να έχω ;
Θέλω να έχω σε κάθε γραφείο μου από ένα.
Θέλω ο αποθηκάριος να έχει ένα ασύρματο , ένα σταθερό στο γραφείο του και μια μικρή σειρήνα για να καταλαβαίνει πότε χτυπά το τηλέφωνο όταν έχει φασαρία.

Πόσοι από τα στελέχη μας θα πρέπει να μιλάνε ταυτόχρονα με τον "έξω κόσμο" (δηλαδή έξω από την επιχείρηση μας) ;

Θέλω ταυτόχρονα να μιλάνε 4 στελέχη , αλλά να μπορώ να δέχομαι και κλήσεις από τους πελάτες μου.
(Νομίζω ότι αυτό είναι ένα από τα ποιο σοβαρά ερωτήματα , δεν μπορούμε να έχουμε μία γραμμή ISDN και να μιλάμε ταυτόχρονα 4 άτομα).
(Κάθε γραμμή ISDN μας δίνει την δυνατότητα να μιλάμε με τον έξω κόσμο 2 ταυτόχρονα , είτε είναι εισερχόμενη η κλήση έιτε είναι εξερχόμενη).
(Κάθε γραμμή PSTN μας δίνει την δυνατότητα να μιλάμε με τον έξω κόσμο μία φορά ταυτόχρονα μόνο).
(Οι γραμμές VOIP δεν έχουν κάποια σταθερή χωρητικότητα , ποικίλουν ανάλογα την συμφωνία που θα κάνουμε με τον πάροχό μας)
Γιατί λοιπόν είναι τόσο σοβαρό να ξέρουμε πόσες γραμμές χρειαζόμαστε ;. Γιατί αυτό θα διαμορφώσει την σύνθεση του τηλεφωνικού μας κέντρου και συνεπώς το κόστος του.

Μπορεί να επεκταθεί στο μέλλον ;.

  Τι σημαίνει επέκταση ; , επέκταση σημαίνει ότι τώρα έχουμε την δυνατότητα για 8 εσωτερικά τηλέφωνα και 2 γραμμές ISDN και με μία κάρτα επέκτασης να μπορέσουμε να βάλουμε άλλα 8 εσωτερικά ή άλλες 2 γραμμές ISDN.
Είναι σοβαρό αυτό το θέμα γιατί σε μία συνεχόμενα αναπτυσσόμενη επιχείριση δεν μπορεί να πάρει ένα τηλεφωνικό κέντρο με περιορισμένη επεκτασιμότητα και το αντίθετο , γιατί αυτό επηρεάζει το αρχικό και το τελικό κόστος.

Θα χρειαστώ τεχνολογία VOIP ;

   Τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλος ντόρος για την τεχνολογία αυτή. Είναι άραγε απαραίτητη η τεχνολογία αυτή για σας;
Για να απαντήσω το ερώτημα αυτό θα πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι είναι αυτή η τεχνολογία!.
Η τεχνολογία VOIP μας επιτρέπει να κάνουμε φωνητικές κλήσεις μέσω διαδικτύου ή μέσω ενός τοπικού δικτύου , τι σημαίνει αυτό ; ότι όπου υπάρχει internet μπορούμε να κάνουμε κλήσεις μέσω αυτής της τεχνολογίας.
Το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση σχεδόν όλοι μας , πχ skype , viber κτλ.
Αυτά πολύ γενικά για το VOIP.
Στην ουσία το VOIP μπορεί να μας φανεί χρήσιμο για τις παρακάτω εφαρμογές.

  Όταν έχουμε απομακρυσμένα υποκαταστήματα και θέλουμε άμεση επικοινωνία μαζί τους χωρίς κανένα κόστος.
Όταν έχουμε πωλητές και θέλουμε τα κινητά τους να είναι σαν ασύρματα τηλέφωνα παγκόσμιας εμβέλειας χωρίς κανένα κόστος , αρκεί να έχουνε internet , το ίδιο μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για αποθηκάριους σε μεγάλες σε έκταση αποθήκες οι οποίες δεν μπορούνε να καλυφτούνε με συμβατά ασύρματα γιατί φτάνουμε σε απόσταση 80 μέτρα με τα βίας , ωστόσο μπορούμε με πολύ χαμηλό κόστος να καλύψουμε την αποθήκη με WIFI και με την ανάλογη εφαρμογή VOIP να δώσουμε λύσεις τηλεφωνίας.
Tο VOIP έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη και σε δύσβατες περιοχές όπου δεν μπορεί να φτάσει κάποιος πάροχος σταθερής τηλεφωνίας και εμείς το στείλαμε με κεραίες στις κορυφές ενός βουνού.

Με απλά λόγια η τεχνολογία VOIP έχει αναρίθμητες εφαρμογές οι οποίες μπορούνε να μας δώσουνε λύσεις με απίστευτα σενάρια.

 

Και πάνω απ' όλα ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΗ